StilbaaiOnline Verskepingsbeleid

 

Let daarop dat die verwerkingstye van die bestelling afsonderlik is van die afleweringstye wat u by die betaalpunt sien. Let ook daarop dat daar potensiële vertragings buite StilbaaiOnline se beheer kan wees, bv. probleme met die pos / koerierdiens.

Al die bestellings word binne 1 tot 2 werksdae verwerk (naweke en vakansiedae uitgesluit) nadat U bestelling bevestig is en U betaling in ons rekening reflekteer. U sal weer ‘n kennisgewing ontvang wanneer u bestelling versend is.

VERSENDINGSTARIEWE EN SKATTINGS

Versending opsie

Geskatte afleweringstyd

Prys

Plaaslik self optel

NVT

R0

Stilbaai/Jongensfontein aflewer

1 dag

R30-00

Hoof Sentra (Stede en direk omliggend)

2 tot 3 besigheids dae

R100-00

Platteland

2 tot 5 besigheids dae

R175-00

PLAASLIKE OPTEL

U kan die afleweringskoste oorslaan deur U pakkie plaaslik te kry by 1 Ebenhaeser Singel Stilbaai-Wes. NadatU die bestelling geplaas het en plaaslike afhaal by die betaalpunt gekies het, sal u bestelling binne 1 werksdag gereed wees om af te haal. Ons stuur u ‘n teks boodskap wanneer u bestelling gereed is.

Ons plaaslike afhaalure is Maandae to Vrydae tuseen 9vm en 12vm. U bestellingbevestiging-e-pos moet asseblief by u wees.

HOE KONTROLEER EK DIE STATUS VAN MY BESTELLING?

Nadat u bestelling versend is, sal u ‘n e-pos kennisgewing van ons ontvang wat ‘n opsporingsnommer bevat wat u kan gebruik om die status daarvan na te gaan. Wag asseblief 48 uur voordat die opsporingsinligting beskikbaar is.

As u u bestelling nie binne 5 dae na ontvangs van u e-pos vir afleweringsbevestiging ontvang het nie, kontak ons asseblief by info@stilbaaionline.co.za met u naam en bestelnommer, en ons sal dit vir u ondersoek.

U kan U pakkie hier opspoor indien van die Koerier opsie gebruik gemaak is – DSV Koeriers

 

Terugbesorging

 

Ons beleid duur 7 dae. As daar sewe dae verloop het sedert u u bestelling ontvang het, kan ons ongelukkig nie u terugbetaling of omruiling aanbied nie.

Om in aanmerking te kom vir ‘n terugbetaling/krediet, moet u item nie gebruik word nie en in dieselfde toestand as wat u dit ontvang het. Dit moet ook in die oorspronklike verpakking wees.

Verskeie soorte goedere is vrygestel van terugbesorging. Bederfbare goedere soos kos, blomme, koerante of tydskrifte kan nie terugbesorg word nie. Ons aanvaar ook nie produkte wat intieme of sanitêre goedere, gevaarlike materiale, of vlambare vloeistowwe of gasse is nie.

Bykomende items wat nie terugbesorg kan word nie:

* Geskenkbewyse
* Aflaaibare sagteware produkte
* Sommige gesondheids- en persoonlike versorgingsitems

Om u opgawe te voltooi, benodig ons ‘n  bewys van aankoop.

Daar is sekere situasies waar slegs gedeeltelike terugbetalings toegestaan ​​word: (indien van toepassing)

*  Duidelike tekens van gebruik
* Enige item wat nie in die oorspronklike toestand is nie, is beskadig of ontbreek onderdele om redes nie as gevolg van ons fout nie.
* Enige item wat meer as 7 dae na aflewering terugbesorg word

TERUGBETALINGS (indien van toepassing).

Sodra u bestelling/produk ontvang en geïnspekteer is, sal ons u ‘n e-pos stuur om u in kennis te stel dat ons u teruggestuurde item ontvang het. Ons sal u ook in kennis stel van die goedkeuring of weiering van u terugbetaling.

As u goedgekeur is, sal u terugbetaling verwerk word en ons sal U verwittig wanner om die betaling te verwag.

LAAT TERUGBETALINGS (indien van toepassing).

* As u nog nie ‘n terugbetaling ontvang het nie, gaan u bankrekening eers weer na.
* Kontak dan u kredietkaartonderneming, dit kan ‘n rukkie duur voordat u terugbetaling amptelik gepos word.
* Kontak dan u bank. Daar is dikwels verwerkingstyd voordat ‘n terugbetaling gepos word.
* As u dit alles gedoen het en nog steeds nie u terugbetaling ontvang het nie, kontak ons ​​gerus by info@stilbaaionline.co.za

ITEMS OP UITVERKOPING (indien van toepassing).

Items op uitverkoping word nie terugbetaal nie..

UITRUILINGS/TERUGBESORGINGS (indien van toepassing).

Ons vervang slegs items as dit gebrekkig of beskadig is. Stuur vir ons ‘n e-pos aan info@stilbaaionline.co.za as u dit vir dieselfde item wil verruil en stuur dit na: 1 Ebenhaeser Singel, Stilbaai-Wes, 6674.

GESKENKE

As die item as ‘n geskenk gemerk is toe dit gekoop is en direk na u gestuur word, ontvang u ‘n geskenkkrediet vir die waarde van u opgawe. Sodra die teruggestuurde item ontvang is, sal ‘n geskenkbewys aan u gestuur word.

As die item nie as ‘n geskenk gemerk is toe dit gekoop is nie, of as die geskenkgewer die bestelling aan hulself gestuur het om later aan u te gee, sal ons ‘n terugbetaling aan die geskenkgewer stuur.

TERUGSTUUR

Om u produk terug te stuur, moet u die produk stuur aan: 1 Ebenhaeser Singel, Stilbaai-Wes, 6674, Suid-Afrika of ons in kennis stel om die produk in Stilbaai af te laai.

U sal verantwoordelik wees om u eie versendingskoste vir die terugstuur van u artikel te betaal. Versendingskoste kan nie terugbetaal word nie. As u ‘n terugbetaling ontvang, word die terugbetalingskoste van u terugbetaling afgetrek.

Afhangend van waar u woon, kan die tyd wat u geruil het om u te bereik, wissel.

As u ‘n duur artikel aflewer, moet u dit oorweeg om ‘n opspoorbare versendingsdiens te gebruik of om versendingsversekering aan te koop. Ons waarborg nie dat ons u teruggestuurde item sal ontvang nie.

Kontak Ons

Los ‘n boodskap en ons kontak U terug.

5 + 6 =

Laat weet gerus hoe ons kan help of indien daar enige vrae is. StilbaaiOnline tot U diens!

Veilige betaalopsies

Jou inligting is vertroulik.

Ondersteun plaaslik

Local is mos lekker!

jou eie trollie

Kraakvars skoon! 

Die produkte word plaaslik deur die Stilbaai inwoners gemaak en verskaf, uniek en Trots Stilbaai!